1. Papiir e-poe tellimustingimused

Tingimuste ulatus ja kehtivus

Tingimused kehtivad isiku (edaspidi Klient) ja ostukeskkonna papiir.ee omaniku ID Lam OÜ (edaspidi Kaupmees) vahel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid ka Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

Hind

Hinnad Papiiri e-poes on toodud nii ilma kui ka koos käibemaksuga. Hinnale võib lisanduda kohaletoimetamistasu vastavalt ostukorvi suurusele ja tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisile.

2. Kuidas osta?

Meie veebipoest on LIHTNE osta. Püsikliendile loodud keskkond aitab hoida silma peal ostuajalool, arvetel ning leida just Teile sobivad uued tooted ja pakkumised.

  1. Vali  toode – selles aitavad Sind vasakul äärel olevad tootekategooriad.
  2. Lisa välja valitud tooted ostukorvi – ostukorvis on Sul võimalik juurde tellida transport.
  3. Täida kontaktandmete väljad ning vali tarneviis – toote saab kätte meie kauplusest, kas DPD / Omniva pakiautomaatidest või kullerteenusega).
  4. Vali makseviis – saadaval erinevad pangalingid ja Paypal makse võimalus.

Kui tellimus on tasutud, saadame selle välja Teie poolt valitud tarneviisil hiljemalt järgmise tööpäeva jooksul.

Juhul, kui tellimisel tekib küsimusi või vajate professionaalset nõu, helistage meie klienditeeninduse numbril  +372 646 2875 või saatke päring aadressile info@papiir.ee

3. Maksmisviisid

Kliendil on valida järgmiste makseviiside vahel:

  • Swedbank
  • SEB
  • LHV
  • Luminor
  • Coop pank
  • Citadele
  • Revolut
  • PayPal

4. Tarneviisid

Kliendil on valida järgmiste tarneviiside vahel:

  • kullertransport Kliendi aadressile;
  • Omniva või DPD pakiautomaatide võrgustik.

Ostetud kaubale saate tulla ka ise järgi ID Lam OÜ kontorisse tööpäeviti 9:00-17:00 aadressil Tööstuse 43, 10411 Tallinn.

Toodete tarnimist osutatakse üle Eesti. Saartele adresseeritud saadetised toimetatakse vastavalt transpordiühenduse sagedustele. Transport välismaale korraldatakse eraldi hinnapakkumise alusel.

Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Kaupmees ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse või tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.

Soovitame Kliendil avada saadetis, mis sisaldab kergesti purunevaid esemeid ning on märgistatud kleebistega “Ettevaatlikult”, postitöötaja või kulleri juuresolekul ning veenduda, et toodetel ei ilmne puudusi. Puuduste ilmnemisel soovitame Kliendil vastavalt postitöötaja või kulleri juhistele tekkinud olukord registreerida ning teavitada sellest ka Kaupmeest.

5. Privaatsuspoliitika

Papiir veebilehe omanik ja haldaja ID Lam OÜ on võtnud kohustuse kaitsta oma klientide ja kasutajate privaatsust. Töötleme isikuandmeid lugupidavalt, läbipaistvalt, seaduslikult ja ettevaatlikult. Andmeid ei säilitata rohkem kui vaja ning mitte kauem kui vaja; säilitamisel on kindel põhjus ja ajaline piirang. Meie tegevus on kooskõlas Euroopa Liidu õigusaktide ja Eesti Vabariigi seadustega.

  1. Milliseid isikuandmeid ID Lam OÜ oma kontaktide kohta salvestab ja töötleb?

ID Lam OÜ salvestab ja töötleb järgmiseid kontaktide isikuandmeid:

  • ees- ja perekonnanimi;
  • ettevõte, kus töötate;
  • ettevõtte postiaadress (tänav, postiindeks, linn, riik);
  • teie töökoha kontakttelefon;
  • teie töökoha e-postiaadress.

2. Mis eesmärgil ID Lam OÜ isikuandmeid töötleb?

Töötleme isikuandmeid seaduslikel ärilistel eesmärkidel, mis hõlmavad osaliselt või täielikult järgnevat:

  • Andmetöötlus võimaldab meil parendada, muuta, isikustada või muul moel tõhustada oma teenuseid/ suhtlust meie klientide hüvanguks.
  • Võimalike pettuste tuvastamiseks ja ennetamiseks.
  • Meie võrgustiku ja infosüsteemide turvalisuse parendamiseks.
  • Meie veebilehtede kasutuse paremaks mõistmiseks.
  • Teid huvitavate teemade kohta teavituste edastamiseks.
  • Reklaami- ja turunduskampaaniate tõhususe määratlemiseks.

3. Kui kaua ärikontaktide isikuandmeid ID Lam OÜ ́s säilitatakse?

ID Lam OÜ säilitab ärikontaktide isikuandmeid ärisuhete kestvuse vältel või maksimaalselt 36 kuud pärast viimast ärisuhtlust.

4. Kas ID Lam OÜ ärikontaktina saate korrigeerida oma isikuandmeid või piirata nende kasutust?

ID Lam OÜ ärikontaktid võivad igal ajal korrigeerida salvestatud isikuandmeid, kanda andmeid üle teise süsteemi, piirata töötluse ulatust või paluda andmed kustutada. Lisaks sellele võivad ID Lam OÜ ärikontaktid igal ajal keelata oma isikuandmete säilitamise ja töötluse või paluda andmetest koopiat.

5. Kontaktinfo

Isikuandmete säilitamise ja töötluse kohta käivate küsimustega palume pöörduda ID Lam OÜ klienditeeninduse poole numbril  +372 646 2875 või saatke oma küsimus info@papiir.ee

ID Lam OÜ jätab endale õiguse privaatsuspoliitikat mis tahes ajal ette teatamata värskendada või muuta, avaldades privaatsuspoliitika värskendatud versiooni oma veebilehel.

6. Toodete tagastamine

Kliendil on õigus taganeda sooritatud ostust 14 kalendripäeva jooksul arvates toodete kättesaamisest. Selleks peab Klient saatma Kaupmehele kirjaliku taganemisavalduse. Kaupmees soovitab Kliendil märkida avalduses ka taganemispõhjuse.

Kauba taganemisõiguse kasutamiseks peab Klient tootepakendi avama ettevaatlikult seda kahjustamata ning tagastama toote koos pakendiga. Pakendist välja võetud toote tagastamisel kehtib mõistlikkuse põhimõte.

Tagasimakse tehakse 14 päeva jooksul alates tagastatava toote jõudmisest Kaupmeheni ning samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

7. Vastutus ja vääramatu jõud

Kaupmees ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

Kaupmees ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Kaupmees ei saanud mõjutada, ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

8. Muud tingimused

Veebipoes registreerimise ja ostude sooritamise käigus säilitab Kaupmees Kliendi kohta tema poolt sisestatud kontaktandmed nagu ees- ja perekonnanime, telefoninumbri, tarne- ja meiliaadressi ning info sooritatud ostude kohta.

Saadud andmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega kauba sisseostu parimaks planeerimiseks ja ostuharjumuste analüüsiks. Kaupmees ei avalda temale teatavaks saanud Kliendi isikuandmeid kolmandale osapoolele. Krüptitud andmesidekanal pankadega tagab Kliendi pangarekvisiitide turvalisuse, ka Kaupmehel puudub neile juurdepääs.

Kliendi ja Kaupmehe vahel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kaupmees vastab Kliendi kaebustele ja pretensioonidele e-posti teel hiljemalt 5 tööpäeva jooksul. Vaidluste ning käesolevates tingimustes mitte välja toodud küsimuste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.